איך אתם באמת עוזרים לבני המשפחה?

"שלום, הגעתי לחצר הפנימית? חברה שלנו הפנתה אותנו אליכם, אני לא יודע אם תוכלו לעזור לנו,,,"

כך נפתחת שיחת פניה של בן משפחה/חבר/שכן שהחליט לנקוט צעד, לעשות פעולה, לשתף את סיפור המקרה הממש אישי שלו ושל מי מיקריו, לצאת מאזור הנוחות שהוא בעצם אזור הנכות – שבגללו נמנע מלפנות לקבל עזרה עד כה. מתוך האמונה הרווחת "לא מוציאים את הקשיים החוצה", "אני אסתדר לבד"…
bit.ly/32IX8wUbit.ly/32IX8

השיחה הראשונית-שיחת ההכרות ההדדית, בה ניתנת ההזדמנות לספר/לשתף/לפרוק לראשונה את "הקורה"/הסיפור האישי משפחתי. זה הוא שלב מהותי, משמעותי, הזדמנות לקבל מקום ולצאת מתחושת הלבד, מאי הודאות איך להתנהל, מה לעשות קודם, האם אני מתנהל נכון? הפניה לעזרה ותמיכה מגיעה לאחר תקופה מסוימת בה משהו בחיי היום יום השתנה, מי מהיקרים הפך להיות פחות עצמאי, יותר תלוי בנו, או באופן פתאומי (שבץ, התקף, נפילה) או כהחמרה תהליכית במקרה של מחלה כרונית/זיקנה.

בשני המקרים, בני המשפחה המטפלים – בנים/בנות בוגרים, אחיינים, חברים, שכנים או/ו בני זוג בגילאים משתנים, מרגישים שהעומס הרגשי, תפקודי, ברוקרטי בתחום לא מוכר, בהתמודדות, הצורך במידע מותאם ומדויק לקורה כאן ועכשיו, יד תומכת, אוזן מקצועית, הנגשת כלים לדרכי פעולה מהירות, מדויקות עם מייטב הכוחות בסביב, לצרכיהם בתחומי החיים השונים.

כך, לאחר שיתוף, נעשה תהליך של פירוק הסיפור הגדול, הבנת הצרכים המרכזיים של מי מבני המשפחה לחוד ושל כולם יחד, הצפת האינטרסים, זיהוי ההזדמנויות באתגר, ובמקביל – תמיכה תהליכית של אנשים נוספים בסביבת המשפחה, בעלי מקצוע זמינים בתחום הכלכלי, משפטי, בריאותי, קהילתי, רגשי ובעיקר יצירת מפגשי שיח של כלל בני המשפחה עם בעלי המקצוע המלווים, כל אלה יוצרים חיבורים רגשיים ומענים אישיים ולמשפחה כולה.

אז בואו נדבר על זה, אל תישארו לבד, צרו קשר לטווח קצר שייתן לכם תמיכה ועזרה לאורך הדרך בתפקיד שפגש, פוגש, יפגוש כל אחד מאיתנו בשלב זה או אחר בחייו, עם הארכת תוחלת החיים.

רוצים לקרא/לשמוע מאלה שעשו כבר את הצעד הראשון והרימו טלפון ?

bit.ly/32IX8wUbit.ly/32IX8



מוזמנים לפנות בכל שאלה חייגו עכשיו 050-3117123 או צרו קשר

אולי תרצו לקרוא..

WhatsApp chat
Call Now Button דילוג לתוכן